Telemarketing is het telefonisch genereren van potentiële klanten. Wij zijn specialist in koude acquisitie en maken zowel telefonische als bezoekafspraken met prospects voor onze opdrachtgevers. U hoeft zelf geen tijd meer te investeren in koude acquisitie, want wij krijgen u aan tafel bij de beslisser die interesse heeft in uw product. Dit doen wij niet door druk te zetten, verkooppraatjes te houden of snel te willen verkopen, maar door vragen te stellen en achter de behoefte te komen. Daarna is het pas tijd voor het aanbod en de afspraak.
1. Onze eerste stap is het definiëren van uw ideale doelgroep. Dit is een belangrijk punt van hoe wij ons onderscheiden, want de ene prospect is de ander niet. In plaats van uitsluitend te kijken naar een branche, kunt u ons ook laten filteren op organisatiegrootte, omzetindicatie, regio, minimale afname, etc. Zo kunt u er zeker van zijn dat wij uitsluitend interessante afspraken maken.
2. Na op basis van stap 1 een adressenbestand te hebben gekocht, is het tijd om een script te ontwikkelen. Dit is onze rode lijn om op terug te vallen en de basis van het gesprek. Dit doen wij in samenspraak met u en met het door u ingevulde intakeformulier. Zowel uw unieke aanbod als het type vragen die de behoefte naar boven halen zijn zeer belangrijk.
3. Nu is het tijd om te bellen. Wij weten naar wie wij moeten vragen en wat we hem moeten vragen. Als deze persoon daadwerkelijk aan uw eisen voldoet plannen wij een afspraak in. Als de andere kant nog niet zo overtuigd is maken we er een telefonische afspraak van, zodat u hem er als expert zelf in kan tikken.
4. De laatste fase is het optimaliseren van de campagne tot een zo rendabel mogelijk sales kanaal. Terwijl u uw eerste afspraken langsloopt en uw eisen eventueel aanpast, gaan wij door met het testen en verbeteren van het script. Zo horen wij in de loop van de tijd steeds dezelfde bezwaren, waarvoor wij bezwaartechnieken ontwikkelen. Verbetering = meer rendement.
Uw remote sales-experts!
| Van lokaal tot internationaal |
| De laagste tarieven |
| Kwalitatieve leads |
Kwaliteit en ervaring
Onze telemarketeers hebben jarenlang ervaring en begrijpen wat kwaliteit betekent. Verkoopt u B2B autobanden? Dan bellen wij niet lukraak naar elke autogarage maar uitsluitend die van een zekere grootte. Zo genereren we leads vanaf een minimale grens qua afname.
Optimalisatie
Globawork gelooft in haar optimalisatieproces. De ervaring heeft ons geleerd dat we op deze manier uiteindelijk in een ´goldilocks zone´ terecht komen, waar niemand meer een weerwoord heeft op uw aanbod.
Beste tarieven
Telemarketing is een investering en draait om rendabiliteit. Voor een zo rendabel mogelijke investering, is een goede inkoopprijs belangrijk. Globawork maakt het mogelijk een rendabele campagne te runnen, ook voor bedrijven met een relatief lage gemiddelde orderwaarde.
Gerichte aanpak
Van Texel tot Amsterdam, en van 026 tot 010. Wij kunnen bellen met lokale telefoonnummers. Dankzij onze wereldwijde teams zijn ook andere tijdzones geen probleem, zonder dat dit extra toeslagen kost.
Globawork geeft een unieke draai aan het leveren van haar diensten. Wij werken met professionals over heel de wereld wat ons een bredere pool biedt om personeel te werven dan andere bedrijven.
Wij werken met ABN-sprekende Nederlandse emigranten in derdewereldlanden om zowel de laagste tarieven te kunnen bieden aan onze klanten, als een goed salaris te bieden aan de Globaworker. En ondanks dat wij hebben gemerkt dat sales talent zelfs op internationaal niveau bijzonder schaars is, recruiten wij ze remote en bieden hen de meeste carrière-mogelijkheden.
Dit resulteert in dat wij de beste mensen aantrekken, dat gemotiveerd en met veel plezier aan de slag kan voor onze opdrachtgevers. Onze telemarketeers zijn ontzettend ervaren en ware sales talenten, waardoor de opdrachtgever topresultaten kan verwachten voor ongekende tarieven. Werk met Globawork en verhoog uw productiviteit, terwijl u kosten drukt.
Globawork: Denk groter.
Voordelig
De klant is koning
Korte lijnen
Wereldwijd